У кошику ще немає товарів

10 простих ігор, які розвивають мовлення у дітей 2–4 років

sp-template-quote-icon

Мовлення — це ключ до спілкування та розуміння світу. Найкраще воно розвивається у грі, коли дитині цікаво, весело і вона не відчуває, що «вчиться». Я зібрала 10 простих ігор, які можна проводити вдома, у парку або навіть у черзі в магазині.

1. «Хто що робить?»

Показуйте дитині картинки або предмети і питайте: «Що робить кіт?» — «Миє лапки», «Що робить пташка?» — «Летить». Так малюк вчиться будувати короткі речення.

2. «Чарівний мішечок»

Покладіть у мішечок різні предмети (ложка, м’ячик, машинка). Дитина дістає на дотик і називає, що це. Можна додати дію: «Що можна зробити з ложкою?» — «Їсти суп».

3. «Хто де живе?»

Малюєте або показуєте іграшки тварин, а дитина розміщує їх у «домівки» (ліс, річка, будинок) і називає: «Ведмідь живе в лісі».

4. «Знайди пару»

Візьміть картки з зображеннями (наприклад, фрукти, одяг). Дитина знаходить однакові і називає їх: «Це яблуко і це яблуко».

5. «Я чую…»

Сідаєте біля вікна чи на прогулянці і слухаєте звуки навколо. Дитина називає, що чує: «Пташка співає», «Машина їде». Добре тренує спостережливість і мовлення.

6. «Хто як каже?»

Називаєте тварину, а дитина озвучує: «Кіт каже – няв». Можна придумувати смішні звуки і разом сміятися.

7. «Що змінилось?»

Кладете кілька предметів перед дитиною, просите запам’ятати, закриваєте очі і ховаєте один. Дитина повинна сказати, чого не стало.

8. «Закінчи речення»

Починаєте: «Взимку падає...» — дитина: «Сніг». «На небі світить...» — «Сонце». Це розвиває асоціативне мислення.

9. «Казка разом»

Ви починаєте вигадану історію: «Жив-був маленький зайчик...» — дитина продовжує. Не страшно, якщо виходить смішно — головне говорити.

10. «Що в сумці?»

Берете сумку/рюкзак, кладете туди кілька предметів. Дитина на дотик витягує і називає, що це. Можна додати, для чого цей предмет.

 — Вероніка Бех

Caleb Woods_1755072700959_unsplash_id_ecRuhwPIW7c.webp
SendPulse logoСтворіть свій сайт за допомогою SendPulse