Це не просто римовані тексти — це маленькі історії з простими рухами, які дитина виконує під час читання чи слухання. Вони активізують тіло і мозок одночасно, розвивають мовлення, увагу, уяву та зміцнюють емоційний зв’язок між дитиною та дорослим.
Розвиток мозку та мовлення — рухи активізують ділянки мозку, які відповідають за мову.
Розвиток слухової уваги — дитина вчиться чути ритм і інтонацію.
Покращення пам’яті та концентрації — поєднання слова і руху допомагає краще запам’ятовувати.
Координація та моторика — тренування рухів у просторі, відчуття тіла.
Розвиток уяви — дитина уявляє себе героєм віршика (зайчиком, метеликом, бджілкою тощо).
Регуляція емоцій — рух знімає напругу, додає радості та впевненості.
Емоційний контакт із батьками — гра разом зміцнює прив’язаність і довіру.
Підготовка до школи — формуються базові навички: увага, самоконтроль, послідовність дій.
Батьки, які хочуть цікавого та корисного дозвілля.
Вихователі — як руханка між заняттями.
Логопеди та педагоги — як ефективний інструмент мовленнєвої та когнітивної стимуляції.
Оберіть віршик.
Прочитайте вголос та емоційно.
Додайте рухи з опису або придумайте свої.
Повторіть кілька разів — дітям подобається знайоме.
PDF — зручно відкривати на телефоні, планшеті, комп’ютері та друкувати стільки разів, скільки потрібно.
— Вероніка Бех